Alla inlägg under april 2008

Av jansson - 27 april 2008 07:48

har inte varit inne här och skrivit på ett tag..men det beror på att det varit ett underbart väder

I Fredags var trolltjejen ute och red sin Saga,och det gick kanon!

I går hade hon en kompis här hela dagen,och jag vår ansade hästarna..Tonåringen trollungen och gubben höll till i verkstaden och meckade med grabbens cross!


I dag skiner inte solen men värmen är kvar,så det blir till att va ute så mycket det går!


sköt om er alla bloggisar. 

Av jansson - 22 april 2008 18:47

Hela långa dagarna...för nu lyser SOLEN!!!!!!!! jag bara njuter och påtar i trädgården=)

Av jansson - 20 april 2008 18:03

Har det varit hela dagen i dag också=)

Jag har trottsat ögon och hals och varit ute hela dagen..planterat blommor i mina fönsterlådor,städat lite på tomten och skurat altanen..sedan satt vi ute och fikade med min mor och far som kom hit och hade med sig en gasol grill till oss=)

Så nu ska här grillas och njuta av kvällsolen=) 

Av jansson - 19 april 2008 08:24

Är det inne i stan i dag...Tonåringen ska in och slänga bort sina pengar på skit...som vanligt=)

Själv så får jag skicka gubben att köpa lite marknadsgodis till mig som jag ÄLSKAR!!! Jag kan ju inte visa mig bland folk som jag ser ut hihihi..ja lerbo jag ser ut i vanliga fall men nu är det värre än vanligt...hihihi 

Av jansson - 19 april 2008 08:19

med strålande SOLLLLL!! och igensvullnade ögon!!!

kunde ju inte ta ögondropparna för man fick absolut inte amma om man använde dom??!! va f*n..sköterskan visste ju att jag ammade på natten!!! och lat som jag är så orkar jag inte sluta med natt amningen eftersom min lilla trollunge vaknar 100 gånger per natt!!=) så summa av kardemumma...solen kommer fortsätta skina och jag kommer se ut som en svullen gris i ögonen hela helgen!!!!!kul!!

Av jansson - 18 april 2008 19:34

Är det i dag=) Solen har skinit från en klarblå himmel och det har varit såååå skönt ute...men jag har fått hålla mig inne så mycket som möjligt för ögoninflammationen mår inte hallon ute i solen=(

Men men jag har i stället fått städat inne...åh va roligt!!!!

Vct. ringde i morse och frågade hur det var med mina ögon..jag förklarade då för henne att jag ser ut som en gris ,ögonfransarna är borta pga att jag är mega svullen...oj säger sköterskan..då skriver jag ut lite medicin..vaaaa!!!!! om hon ändå kunnat göra det när jag var nere hos henne..men nej då!!!! då hade jag ju varit bra i ögonen nu!!!! j*vla sjukvård!!!!

  

Av jansson - 17 april 2008 08:33

ja här har då inte jag kunnat sitta i alla fall....har nämligen åkt på ögoninflammation!!! ser ut som en svullen gris i ögonen och de bara rinner och rinner...fick ingen salva av läkaren när jag masade mig ner till vct. heller...jag försökte förklara att de andra barnen som haft det här hemma minsan fått droppar med en gång..men det var inte hennes policy att skriva ut medicin med en gång,utan var jag inge bättre så skulle jag höra av mig på fredag!!!! Men hallllåå!! jag ser ju för f*n inte ett skit!!!

och det här fick jag betala för!!! de kunde lika gärna sagt det på telefööön!!!


Så nu sitter jag här och kisar och ser lite mellan de små springorna jag får upp...ja jag kan ju säga som så att leta sig ner till hagen med heffaklumparna, det är ingen lek....men men ha förtröstan lilla jag... det går nog över!!! 

Av jansson - 15 april 2008 13:11

Har inte mycket att skriva om i dag..känner mig alldeles tom och trött!!!

I går var jag i alla fall en snabb tur till Lerbo..det va trevligt=) vi kollade runt lite på alla deras djur...lammen var bara såååå söta=) då kliar det i vill ha hypofysen...men jag stog imot hihihi

Trolltjejen var sååå lycklig när hon fick åka bajsbil med gubben i lerbo..hur man nu kan vilja åka i en bajsbil??!! haha ja ja alltid något.. 

Ovido - Quiz & Flashcards