Direktlänk till inlägg 1 februari 2009

Rubrik saknas

Av jansson - 1 februari 2009 18:50

I går var vi å hämta mer hö på förmiddagen och efter det var jag och hjälpte till när min mormor och morfar flyttade,jag hängde upp lite lampor mm...ja de har mycket att få ordning på innan allt är klart!!! suck!!! och ingen hjälp vill de ha,utan de ska klara det själva..hej och hå..de är liksom snart 90 år!!!!


Idag har vi tagit det lugna och pysslat lite här hemma..jag hade en familj här som är spekulanter på fölen i dag,och de känndes helt kanon måste jag säga..

de var intresserade av båda fölen i så fall,och det kändes skönt om de får komma till samma hem..kan jag ha sådan tur??

Ja vi får se,de skulle fundera noga och komma tillbaka och hälsa på igen innan dom bestämmer sig,så de var i alla fall seriösa i sitt hästletande:) och jag var välkommen att titta hur de hade det och hur hästarna skulle få det..kul med sådant folk;)

Alex är bokad på ridskolan i tösse nu också,i samma grupp som hennes kompis så hon är nöjd och glad;)

 
 
Ingen bild

pia

1 februari 2009 19:27

GRATTIS til spekulantene du!
Jag holder tummorna stenhårdt!!!

 
Ingen bild

lerbo

6 februari 2009 11:33

Ännumera spekulanter....kul...det kanske blir budgivning...

 
Ingen bild

lindha

7 februari 2009 08:50

lerbo> det är samma personer som varit här tidigare,dom är mycket intresserade och var nu här och tog lite bilder,drack kaffe och pratade häst;)

 
Ingen bild

lerbo

9 februari 2009 03:37

vi håller tummarna för att det går vägen....kul med hästprat...

 
Ingen bild

saknar sin syster lite...

30 mars 2009 15:04

Här händer inte mycket du syster. Men till påsk ses vi i alla fall. Ska bli lite kul faktiskt ;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jansson - 20 juni 2011 20:36

Då min stora kille ställt till det lite för sig i livet,så befinner han sig för tillfället på ett ungdomshem..tråkigt men sant! Fördelen är att han insåg själv att han behövde ha hjälp..hur som så skriver han en hel del i sin terapi vilket har lett t...

Av jansson - 20 juni 2011 20:27


Oj! det är verkligen på tiden att sparka igång bloggen igen.....   ...

Av jansson - 6 juli 2009 09:41

Måste bara skriva att i helgen var min dotter och valpisen med svärmor på utställning,och våran lilla valpis blev BIR:) Alex är stolt som en liten tupp.... så nu dröjer det nog inte länge innan nästa utställning är inplanerad för dom två;) ...

Av jansson - 19 maj 2009 07:23

Ja det här har jag verkligen inte haft tid med det senaste och mycket mycket har hänt sedan sist!! Mina kära fölisar är nu sålda och bor bara någon mil härifrån,och har det jätte bra,själv njuter jag av att bara ha 3 hästar här hemma,för det är max d...

Av jansson - 30 januari 2009 07:38

Jag och Mathias var och hälsade på hos våran granne härom dagen,och då insåg vi att Mathias stora passion är FÅGLAR av alla de slag....Pia och Hugo tog lite bilder på min trollunge......

Ovido - Quiz & Flashcards