Direktlänk till inlägg 15 januari 2009

sol

Av jansson - 15 januari 2009 12:12

Solen skiner från en klarblå himmel..helt underbart,och det är lagom kallt..-3 grader,så det gick fin fint att tina det lättfrusna vattnet i stallet med hårblåsen;)Ja hårblåsar är bra till mycket!!!

Jag lyckades vri till höften när jag skulle ta ut pållarna så nu haltar jag omkring som en halt höna!!! det gör förj*vla ont också..så där så att jag går och väntar på ett klick..det känns som något är ur led,men om det bara kunde säga klick och hoppa rätt...ajajaj!!!

Har kört snabeldraken och skurat mina golv så det är klart innan neandertalaren kommer på intåg..för det är ju torsdag i dag och då blir vi en till i familjen över helgen;) skönt ska det bli,för det är min sista helt lediga helg...för nästa vecka börjar jag att arbeta igen...suck!!! vart tog tiden vägen???jaja det blir mer pengar i spargrisen i alla fall;)


Nu ska här lagas lite käk,för kidsen är hungriga...och min mage med sa den;)

 
 
babymyz

babymyz

17 januari 2009 19:13

hahahaha gött för dej det Lindha..

http://www.metrobloggen.se/marilouise

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jansson - 20 juni 2011 20:36

Då min stora kille ställt till det lite för sig i livet,så befinner han sig för tillfället på ett ungdomshem..tråkigt men sant! Fördelen är att han insåg själv att han behövde ha hjälp..hur som så skriver han en hel del i sin terapi vilket har lett t...

Av jansson - 20 juni 2011 20:27


Oj! det är verkligen på tiden att sparka igång bloggen igen.....   ...

Av jansson - 6 juli 2009 09:41

Måste bara skriva att i helgen var min dotter och valpisen med svärmor på utställning,och våran lilla valpis blev BIR:) Alex är stolt som en liten tupp.... så nu dröjer det nog inte länge innan nästa utställning är inplanerad för dom två;) ...

Av jansson - 19 maj 2009 07:23

Ja det här har jag verkligen inte haft tid med det senaste och mycket mycket har hänt sedan sist!! Mina kära fölisar är nu sålda och bor bara någon mil härifrån,och har det jätte bra,själv njuter jag av att bara ha 3 hästar här hemma,för det är max d...

Av jansson - 1 februari 2009 18:50

I går var vi å hämta mer hö på förmiddagen och efter det var jag och hjälpte till när min mormor och morfar flyttade,jag hängde upp lite lampor mm...ja de har mycket att få ordning på innan allt är klart!!! suck!!! och ingen hjälp vill de ha,utan de ...

Ovido - Quiz & Flashcards