Alla inlägg under maj 2009

Av jansson - 19 maj 2009 07:23

Ja det här har jag verkligen inte haft tid med det senaste och mycket mycket har hänt sedan sist!!

Mina kära fölisar är nu sålda och bor bara någon mil härifrån,och har det jätte bra,själv njuter jag av att bara ha 3 hästar här hemma,för det är max det jag har tid för i dagsläget:)

Vi förlorade båda våra hundar i slutet av februari och början av mars,den ena i en olycka och den andra i sjukdom,jösses va tomt det blev!!!!

Men nu har vi blivit med valp igen och han fyller tomrummet efter dom andra två rätt bra...det är nämligen en huligan!!!!!

Våren har också komit på allvar och vi försöker tillbringa våra dagar ute så mycket det går,vi har köpt "lite" ved som ska kapas och klyvas ytterligare en hästhage är på väg att sättas upp,saknas bara tre stolpå är den klar...hästarna går nu på bete och njuter,och jag jobbar endast denna månaden ut och sedan är jag ledig hela sommaren med mina barn....skönt!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards