Direktlänk till inlägg 17 januari 2009

slö!!!

Av jansson - 17 januari 2009 18:29

Haft en slapp dag i dag,fick även en välförtjänt sovmorgon..himmel!!! det var skönt kan jag lova;)

Sedan har det inte hänt så mycket på krusebol..vi har varit till mld och hämtat halm igen och kollat på lite pållar;)

gubben sliter i stallet med galler till alla boxar så att vi kan flytta på lite hästar eftersom de inte håller sams som de står nu;(

Trolltjejen är hos sin farmor denna helgen och tonåringen har rumet fullt i kompisar....bara jag och lillskit som håller till här nere och vi leker med biiiilar...hans stora intresse;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jansson - 20 juni 2011 20:36

Då min stora kille ställt till det lite för sig i livet,så befinner han sig för tillfället på ett ungdomshem..tråkigt men sant! Fördelen är att han insåg själv att han behövde ha hjälp..hur som så skriver han en hel del i sin terapi vilket har lett t...

Av jansson - 20 juni 2011 20:27


Oj! det är verkligen på tiden att sparka igång bloggen igen.....   ...

Av jansson - 6 juli 2009 09:41

Måste bara skriva att i helgen var min dotter och valpisen med svärmor på utställning,och våran lilla valpis blev BIR:) Alex är stolt som en liten tupp.... så nu dröjer det nog inte länge innan nästa utställning är inplanerad för dom två;) ...

Av jansson - 19 maj 2009 07:23

Ja det här har jag verkligen inte haft tid med det senaste och mycket mycket har hänt sedan sist!! Mina kära fölisar är nu sålda och bor bara någon mil härifrån,och har det jätte bra,själv njuter jag av att bara ha 3 hästar här hemma,för det är max d...

Av jansson - 1 februari 2009 18:50

I går var vi å hämta mer hö på förmiddagen och efter det var jag och hjälpte till när min mormor och morfar flyttade,jag hängde upp lite lampor mm...ja de har mycket att få ordning på innan allt är klart!!! suck!!! och ingen hjälp vill de ha,utan de ...

Ovido - Quiz & Flashcards